sobota, 24 listopada 2012

Budyniowiec Dukana

Przepis pochodzi z dukan.blox.pl



Ciasto jest trochę czasochłonne, musimy czekać na wystudzenie biszkopta


i masy budyniowej:



W przepisie zamieniłam słodzik na cukier brązowy. Dodałam po dwie łyżki do biszkopta i budyniu.
Dla mnie było mało słodko, następnym razem dodam więcej cukru.


Obok głównego przepisu na ciasto jest również przepis na budyń. Robiłam go po raz pierwszy, nie spodziewałam się takiego efektu :) Od znajomej, będącej na diecie Dukana, dowiedziałam się, że budyń z przepisu można zastąpić zwykłym puddingiem z Lidla. Spróbuję następnym razem.



Smacznego!





1 komentarz:

  1. Proszę podać cały przepis wraz ze składnikami, ponieważ blog dukan.blox.pl już nie istnieje. Piekłam kiedyś ten budyniowiec z tego właśnie bloga, ale nie zapisałam sobie. A budyniowiec bardzo nam smakował. Z góry dziękuję.

    OdpowiedzUsuń