środa, 28 listopada 2012

Ciasteczka owsiane z masłem orzechowym

Przepis na ciasteczka dostałam od koleżanki.
Trochę jednak go zmodyfikowałam.



Składniki:
  • 280 gr płatków owsianych (nie mielonych)
  • 190 gr mąki pszennej pełnoziarnistej
  • 3 jajka
  • 50 gr cukru (ja użyłam brązowego)
  • 2,5 kopiastych łyżek masła orzechowego (ja użyłam odtłuszczonego Felix)
  • 100 ml mleka (ja użyłam 1,5%)
  • łyżeczka proszku do pieczenia
  • ewentualnie dowolne bakalie





Wszystkie składniki wrzuciłam do miski i zmieszałam.



Ciasto powinno być gęste.


Jeśli chcecie, dodajcie ulubionych bakalii.
Podzieliłam ciasto na dwie części i do jednej dodałam 3 łyżki wiórek kokosowych a do drugiej dwie garstki suszonej żurawiny.



Rozgrzałam piekarnik do 180 stopni. Na blachę położyłam papier do pieczenia i formowałam ciasteczka.




Uwaga, ciasteczka trochę urosną :)

Piekłam je 15 minut, na ostatnie 5 minut przewróciłam je na drugą stronę.






Z tych proporcji wyszło mi 15 dużych ciastek.
Ciastka są smaczne i syte. Wskazana szklanka mleka :)

Smacznego!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz