sobota, 29 grudnia 2012

Ciasto jogurtowo serowe Dukan





Ciasto trochę zmodyfikowałam.


Składniki:


  • 4 jajka 
  • 1 mały,naturalny jogurt 0% (użyłam 1%)
  • 100g serka homogenizowanego 0% (użyłam zwykłego serka waniliowego)
  • 3 łyżki otrąb owsianych (ja zmieliłam)
  • 2 łyżki skrobi kukurydzianej (zamiast skrobi dałam cały pudding waniliowy z Lidla)
  • 25 tbl słodziku - rozgnieść (słodzik zastąpiłam cukrem brązowym)
  • 1 łyżeczka proszku do pieczenia 
  • aromat cytrynowy lub pomarańczowy 


Wszystkie składniki wymieszać, można mikserem.


Wlać do foremki silikonowej


Włożyć do nagrzanego piekarnika 180 stopni, piec 40 minut.


Wyjąć z foremki od razu po upieczeniu.




4 komentarze:

  1. wygląda pysznie, muszę sprawdzić!

    OdpowiedzUsuń
  2. gdzie kupujesz takie foremki?

    OdpowiedzUsuń
  3. Silikonowe serce kupiłam w Jysku, mieli wyprzedaż zaraz po świętach, kosztowała 10 zł :)Może jeszcze są :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Zrobiłam...super do kawki:)

    OdpowiedzUsuń